Tiden springer iväg ändå hinner jag ikapp

ph: jag - arkivet - grekland- längtar tillbaka

Hej. Inte mycket bloggande idag heller, jäkla mig som inte håller mig vid liv här. Känner att när jag är med någon vill jag inte sitta här och nörda, smällar man får ta;) Idag vaknade jag tidigt och tryckte i mig en riktig frukost men en koppkaffe klockrent till det. 11.30 tog jag bussen till älskling. 12.45 åkte han men jag var kvar hos honom tills hans mamma kom hem då jag, hon och Molly ( hans syster) tog cyklarna till hans match, riktigt kul att kolla må jag lova. Sen har vi bara tagit det lugnt, jag har äntligen fått kolla på lite Prison Break. Kanske får sno hem den om jag ska hinna se klart innan jag fyller 80;) Haha. Nu ligger jag i sängen, redo för några timmars sömn så vi hörs imorgon:) Gonatt.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0