Time for school

ph: syster

Gomorgon mina sköningar. Sitter i sängen och dricker morgonkaffe ur min nya kaffe kopp. Idag är det dags för sista måndagen på detta skolår och det känns helkansigt. Har inte riktigt hunnit med tiden känner jag, det har gått fruktansvärt fort. Fast det ska ändå bli skönt med ett långt och härligt sommarlova:) Idag ska jag, lillasyster och älskling ut till Överby när vi alla har slutat och köpa lite nytt, jag ska försöka hitta en klänning och shorts. Tur att jag har två smakråd med mig. Efter det så ska jag dra mig till gymmet för ett hårt pass sen blir det 20 minuters solande. Blir en fullspäckad dag. Nej nu rusar tiden. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0