Vad gör jag uppe nu?

ph: jag - cambild

Klockan slår snart 06.00 och jag är redan vaken, var uppe 05.30, fy alltså. Hade gärna lagt mig ner i en halv timme till eller någonting. Är super duper trött:( Får gå och hoppa in i duschen så kanske jag piggnar till. Börjar skolan 08.30 då det är ju ett tag kvar. Efter den så ska jag och älskling åka och köpa student pressent till vår kära vän Alexandra som tar studenten imorgon, sen ska jag iväg till gymmet ett tag, känner att jag måste röra lite på mig så jag kommer in i lite rutin igen. Älskling sover hos mig inatt också, blir så mycket lättare imorgon då eftersom att en del bussar är avstängda lite här och där. Nu ropar duschen. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0