Vad händer?

Gomorgon. Klockan är ju ändå halv 6 på morgonen och det är sommarlov. ÅÅH jag blir galen! Vaknade för en timme sedan och har försökt somna om men det får fan inte, blir så otroligt arg. Jag tror jag vet vad det beror på. Jag sover inget vidare när jag sover själv. De tre nätterna nu som jag sovit med älskling så har jag sovit hur skönt som helst, och jag har sovit mera än 3 timmar, och nu inatt när jag sovit själv har jag sovit kasst i 3 timmar. Jag behöver min pojk för att kunna sova:( Aja, han sover lika kasst han eftersom att jag nyss fick sms om att han befinner sig på gymmet nu, gaaalet! Nej ska upp och göra kaffe och kika på film. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0