vi förlorar aldrig

Ph: Max Heltorp - jag är bästis på hennes student
 
Fytusan så jag fryser, ändå är dett i juni och sommar. Vad är detta?!
Dagen tillbringade jag med älskling, morgonen var toppen. Pojken spelade fotboll på baksidan med vovven medans jag njöt av vädret, pannkakor serverades sedan på baksidan. Riktigt mysigt. Sen åkte älskling hem och jag tog med mamma till Överby. Fick inte med någonting hem men om en vecka när jag får mina pengar så ska jag faktiskt försöka få med mig en super fin långklänning hem, tror dock inte jag kommer få det men jag hoppas iallafall:). Efter Överby träffade jag älskling igen och vi avslutade dagen med glass. Nu ska jag krypa ner under täcket för några timmars sömn. Gonatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0