7 dagar / en vecka

Idag har jag varit 7 dagar rökfri.
Jag måste säga att jag är så otroligt stolt över mig själv. Jag började röka när jag var 11 första gången. Idag står jag här och förklaras som rökfri. Visst är det jobbigt och suget finns kvar, jag kan skaka för att jag är så röksugen, jag kan bli lätt irriterad och det är många gånger jag bara velat ge upp, MEN jag har kämpat emot och valt bort ciggaretterna. Jag mår nu mycket bättre, min hälsa är bättre, jag har börjat träna och håller mig i form, jag äter bättre, min vikt är inte knasig, jag är piggare, jag är frächare och framför allt, pengarna flyger inte all världens väg. Jag är en person som älskar att ha massa pengar, jag älskar att shoppa och spara till speciella saker som resor. Jag älskar att resa,det behöver inte vara utomlands, utan bara runt i landet. Nu kan jag äntligen börja spara pengar till att göra exakt vad jag vill. Jag har fått tillbaka lusten till allting, jag har börjat dans och sökt jobb, nu kan jag äntligen börja spara till precis vad jag vill. Jag är inne på att flytta om ungefär ett år. Sen jag slutade med rökandet har jag fått tillbaka lusten till allting på grund av att jag är mycket piggare. Så till er rökare som tror att det är omöjligt att sluta. Det går, men det funkar inte att trappa ner, sluta direkt är mitt tips. Det kommer vara hur jobbigt som helst men det är verkligen värt det. Tro mig. Lycka till!:)
Jag tror på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0