Bara du är allt jag behöver - jag älskar dig

Tryggheten,kärleken,hoppet och lyckan. Du ger mig allt, du ger mig min dröm, den dröm jag drömt om i flera år. Du leder mig rätt när jag har gått helt fel, du får mig att skratta när jag gråter, du får mig att gå framåt och inte backa tillbaka, du får mig att kämpa och inte ge upp. Du har fått mig att bli den jag är i dag och jag har aldrig varit lika lycklig. Min kärlek till dig har jag försökt beskriva tusen gånger om, genom ord och bokstäver, jag har försökt att förklara hur stark den är, men jag har förstått att det aldrig kommer gå att förklara för denna kärlek är för stor, denna kärleken är för stark. Varken tusen starka ord eller tusen stora bokstäver skulle kunna förklara. Det du kan lyssna på, det är dessa underbara ord, som jag menar från djupet av mitt hjärta. Jag älskar dig!
Tryggheten,kärleken,hoppet och lyckan. Du ger mig allt, du ger mig min dröm, den dröm jag drömt om i flera år. Du leder mig rätt när jag har gått helt fel, du får mig att skratta när jag gråter, du får mig att gå framåt och inte backa tillbaka, du får mig att kämpa och inte ge upp. Du har fått mig att bli den jag är i dag och jag har aldrig varit lika lycklig. Min kärlek till dig har jag försökt beskriva tusen gånger om, genom ord och bokstäver, jag har försökt att förklara hur stark den är, men jag har förstått att det aldrig kommer gå att förklara för denna kärlek är för stor, denna kärleken är för stark. Varken tusen starka ord eller tusen stora bokstäver skulle kunna förklara. Det du kan lyssna på, det är dessa underbara ord, som jag menar från djupet av mitt hjärta. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0