bilden säger allt

Ja, herre vilken kväll det blev. Kändes som om vi var 5 barn på rymmen. Jag och Matilda tog oss en mysig fika på strandgatan efter gymet, eller ja tog oss en macka och dricka:) Efter det tog vi bussen till Överby och sprang runt till älskling och Ahlin kom dit, då trampade vi oss till donken där pojkarna åt och sen vidare till denna stora bro ni ser på bilden. Senare på kvällen kom Chrille också dit och då var det dags för äventyr. Denna bron ligger på andra plats när det handlar om höga och långa broar i trollhättan, under bron går det som en liten bro till i trä, där klampade vi 5 oss upp och gick till andra sidan. Det var mörkt och det är strängt förbjudet så det blev ju ännu roligare när vi fick smyga och vara tysta, känna spänningen och pirret i magen. Det var lite läskigt också men det kändes verkligen som om vi var 5 barn på rymmen. Riktigt kul. Efter det började klockan dra sig iväg väldigt fort så jag drog mig hemåt. Har precis kikar på utröstningen i Big Brother men får utnyttja 24/7 så jag ligger än och kollar. Gonatt på er till sen när det är dags att krypa ner i sängen :)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0