Dagens åkande. Hemma - älskling - Matilda.

ph: idag ville jag inte fastna på bild så det blir bild i repris


Ska strax åka till älskling, skulle egentligen redan åkt men han gjorde någonting så jag tänkte att jag vänta lite :) Ska kika på film med honom och bara mysa, kanske kolla på Big Brother om jag inte redan gått till Matilda eftersom att jag ska sova där inatt och inte kan komma hur sent som helst;) Vi får väl se vad som händer. Tänkte att jag bloggar nu innan jag åker eftersom att jag inte vet om jag kommer blogga någonting sen, kanske snor Matildas dator någon gång innan vi somnar eller innan gymmet imorgon. Nu ska jag ta mig en snabb kopp kakaffe medans mamma springer ut med hunden fort, sen är det dags att dra sig till älskling, vi hörs. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0