förlåt för ett tråkigt inlägg men orken finns inte just nu

Nu är jag verkligen sjukt jäklarns trött. Började 08.30 och hade lektion till 11.00 så vi trampade oss iväg till Älvhögsborg för att ha idrottsdag vilket vi hade till 16.00. Tog en fika med älskling, Emma och hennes kompis, riktigt mysigt. Sen blev klockan 17.30 och då var det dags för ett danspass. Shit så vi har jobbat idag, men det visar resultat må jag lova, både i dansen och på min egen kropp. Nu ligger jag hemma och väntar på att älskling ska sluta träna vilket är långt kvar så jag ska vara så tråkig att lägga mig en stund. Hejdå och gonatt
over and out

Kommentarer
Postat av: Sara Kasljevic

S&M - Rihanna :)

2012-03-06 @ 16:43:42
URL: http://kasljevicsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0