Fyra månader - fin middag - världens finaste kväll


ph: Max Heltorp


Nu var jag hemma igen efter en otroligt mysig kväll. Åkte till älskling vid 19.00, när jag kom tid var det rätt tyst, jag gick in försiktigt och han bad mig komma upp på hans rum. Som vanligt så gick jag upp med en stor fin ros i handen och ett skrivet litet brev som jag skulle ge till honom. När jag kommer upp för trappan så ler hans syster mot mig, och när jag öppnar dörren till hans rum så blir jag tårögd. Han satt på säng kanten med världens finaste leende, i bakgrunden var det fin kärleksmusik och han hade burit dit bort och dukat upp jätte fint med ljus och sådant. Hur romantisk är man inte? Efter den fina middagen så la vi oss i sängen och myste lite, sjukt underbart. När klockan blev 21.00 så var det dags för Big Brother. Efter det kom mamma och hämtade mig tyvärr:(
Tack älskling för världens finaste kväll. Jag älskar dig mera än tusen ord!♥

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0