fyramånader ♥



ph: Max Heltorp - Halsbandet som han fick av mig i julklapp, vårat datum på det.

4 månader har gått och jag hänger nästan inte med, det har gått så otroligt fort. För 4 månader sedan idag så insåg jag att jag var helt tokigt kär, det fanns bara en person jag kunde prata om, tänka på, drömma om, och det var du som cirkulera inom mig dag som natt. Jag förstod att jag inte kunde gå och bara vara kär, jag tog det steget jag aldrig trodde att jag skulle ta, jag tog steget och vi skapade ett underbart förhållande. Under dessa 4 månader så har jag varit den lyckligaste människan på jorden, jag har hittat rätt. Du får mig verkligen att le som aldrig förut, du är alltid där och du går inte förens allting är okej.  Jag kan bus med dig, skratta med dig, prata med dig, gråta i din famn, du sviker mig aldrig. Du har fått mig att tro på mig själv, du har fått mig att känna den lycka jag sökt i flera år, du har fått mig att känna mig levande igen. Du har verkligen lyckats med att göra mig till en lycklig människa. Du tror kanske inte på mig för att du inte har märkt av att du gjort någonting speciellt för mig kanske, men det har du gjort genom att bara funnits där, pratat med mig, skrattat med mig, gjort fina saker för mig, du har planerat en framtid med mig, flytt, resor, förlovning, barn osv. Det väcker så mycket inom mig så du anar inte. Max, älskling, detta är mina finaste ord till just dig. Jag älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0