Hon med hjärtat av guld


ph: Petra Eriksson

Petra, sis, syrran. Jag saknar dig så otroligt mycket, det är nästan så att det gör ont i hjärtat. Det var evigheter sedan jag fick träffa dig. Jag skulle göra allt för att få krama om dig, det är så mycket jag vill visa dig. Du var en person som jag verkligen såg upp till, du fick mig många gånger att må bättre vid jobbiga situationer. Jag vill säga, berätta och visa dig så mycket. Just det syrran, har du hört att jag skaffa en pojkvän, det var 4 månader igår. Han bjöd mig på fin middag. Han tar verkligen hand om mig och visar att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Jag tror du skulle tycka att han var en sköning, vill att du ska träffa honom. Sen har jag själv förändrats. Jag har slutat röka och börjat träna på gym och dansar gör jag också, det går faktiskt riktigt bra för mig nu. Jag har sökt jobb också och kanske har fått två. Jag har blivit lite flickigare av mig och är en lika stor skoälskare som dig, haha. För skor har jag märkt att du tycker om;). Kan vi kanske inte ses i sommar, i Stockholm kanske? Ta en fika och hitta på någonting riktigt kul. Shoppa, det gillar vi båda ju så det kanske man kan slå till med?:) Saknar dig iallafall som bara den, och jag hoppas att du ser detta snart. Hör av dig älskade Petra♥

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Haft en bra helg ? :)

2012-03-12 @ 17:04:07
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Nämen ÅH Lilla gumman<3 Jag kan bara se det senaste inlägget på alla bloggar för mitt internet är så segt, men nu är jag inne på mobilen och ser det! Du är så underbar min älskade sis, och jag saknar dig så jag snart spricker! Jag hoppas verkligen vi kan ses i sommar!<3 Då ska vi garanterat shoppa och gå och dregla över skor ;)

Jag är väldigt glad att du hittat din pojkvän och han verkar vara otroligt bra för dig! Jag lovar att jag skulle tycka han är en sköning, du får plocka med dig honom när vi ses nästa gång!! :D

Älskar dig hjärtegos! Vi måste försöka börja hålla bättre kontakt<3<3 PUSSS

2012-03-13 @ 20:03:50
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0