jag hoppas att du gör rätt val idag


ph: jag - cambild

Gomorgon på er. Sovit gott?
Det har verkligen inte jag gjort, jag har sovit dåligare än någonsin tror jag, några minuter kanske. Ska redan åka till skolan för mamma kör mig om jag åker nu. Lika bra att sätta sig med plugg sen då. Humöret är på botten idag på grund av privata saker, att älskling ska lägga sig på operationsbordet om några timmar gör inte saken lättare. Skönt att han får det gjort så att han ska bli helt frisk snart men ändå nojjar jag som bara fan, hatar sådant. Efter skolan idag så ska jag hem och inte göra någonting, ska bara ta det lugnt och försöka få prata med älskling. Kanske ska jag åka och köpa gymkort också, annars gör jag förhoppningsvis det imorgon. Nu måste jag åka, mamma ropar. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0