Lycklig

Hejsan. Sitter i sängen och har precis sagt hejdå till älskling. Idag har jag fått köpt mig ett par nya perfekta vårskor som jag också kan använda imorgon, helt toppen ju. Vi har senaste timmen roat oss med att skriva ett CV till älskling, nu ska jag bara få honom att lyfta på röven och lämna ut det;) Haha. Ska nog gå till slut. Annars har det inte hänt någonting speciellt idag mera än skola och lite njutande av det fina vårvädret som kommer hit, hur underbart som helst måste jag säga. Min kväll kommer se lite upptagen ut känns det som. Ska skriva lite personliga brev, packa lite saker tills imorgon eftersom att jag inte kommer sova hemma, städa klart rummet, plugga på min debattartikel sen är det dags för sängen så jag är pigg imorgon. Vi åker redan 08.00 imorgon och jag är så grymt taggad. Så nu ska jag knäppa på AVICII i högtalarna och göra nytta! Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: ida

sv: han sa något om kramper.. men isåfall hade ni nog fått reda på det! Han drev säkert ;)

2012-03-01 @ 19:50:27
URL: http://janiceida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0