mitt liv är ditt liv

Utan din närhet vad vore jag då egentligen?
När jag lite fort blickar tillbaka på tiden som var då, då ser jag verkligen allting jag borde gjort.
Det är då jag tänker, 'vart fanns du då?',
När jag sitter på en bänk och bara blickar ut, det är då jag känner lyckan över att jag har tid idag.
Jag vet att jag sagt det här förut, men jag säger det rakt ut, jag älskar dig
För du får mig att le, ett léende av kvalité, du ger mig en känsla ingen annan kunnat ge
Du får mig att fumla med orden, tänkt att någon så underbar finns.
Du gav mig verkligen en chans jag saknat i livet, och nu har kärleken nyans.
Du får mig förstå att livet är ingen lek, att man ska ta vara på det, även när kommer svek.  Du har lärt mig att jag ska vara stark och kämpa på, även om jag får problem, både stora och små.
Älskling du har gjort mig hel, och som jag sagt förut, jag är din ägodel.

ph: Andreas Ahlin


Utan din närhet vad vore jag då egentligen?
När jag lite fort blickar tillbaka på tiden som var då, då ser jag verkligen allting som jag borde gjort.
Det är då jag tänker, 'vart fanns du då?',

När jag sitter på en bänk och bara blickar ut, det är då jag känner lyckan över att jag har dig idag.
Jag vet att jag sagt det här förut, men jag säger det rakt ut, jag älskar dig
För du får mig att le, ett léende av kvalité, du ger mig en känsla ingen annan kunnat ge
Du får mig att fumla med orden, tänk att någon så underbar finns.
Du gav mig verkligen en chans jag saknat i livet, och nu har kärleken nyans.
Du får mig förstå att livet är ingen lek, att man ska ta vara på det, även när det kommer svek. Du har lärt mig att jag ska vara stark och kämpa, även om jag får problem, både stora och små.
Älskling du har gjort mig hel, och som jag sagt förut, jag är din ägodel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0