skolan


ph: arkivet


Jaha, då sitter man i skolan och det är lika tråkigt som vanligt. Ska egentligen skriva på en uppgift men orken till det har inte fångats än så ja, får kika runt en stund och sen se om jag hittar den orken hahaha. Om en timme kommer mamma och hämtar oss då vi åker och hämtar upp Matilda också, sen är det gym som gäller, ska bli rätt gött att komma igång igen efter att jag tappade träningen totalt. Har idag också varit 4 dagar helt rökfri. Några av mina nyårslöften var att sluta röka, börja i en dansgrupp som dansar street/hiphop, börja gym och alla de tre sakerna är gjorda nu. Eller ja, rökningen är väl upp till bevis men det klarar jag allt. Jag kan ju motivation och vilja:). Nu måste jag plugga här. Hejdå.
over and out


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en känd designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

2012-03-08 @ 16:25:50
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0