skrivet med egna ord ur livets största bok - tankarna

Jag lägger det inte längre på mig, jag tänkter inte rädda en grej
jag tänker inte lägga mig ner för att visa mig liten
det har i år varit jag som tagit emot skiten
nu för tiden känns varje lilla grej, jag vill inte längre veta vilken väg jag du kommer leda mig
det kommer överraskning på överraskning varje dag, det är inte såhär det ska vara inte det här jag vill ha
jag vill känna mig trygg som jag gjorde först jag vill inte ha någon som ett hot inte någon som vill spela störst
störst, bäst och vackrast, det vill jag inte se det är det innan jag vill ha, inget mer.
jag vill inte tända till och bara visa mig arg, jag vill kunna visa allt
jag vill kunna våga, våga tycka till utan att allt ska få en helt annan bild.
Jag tänker inte krypa efter mer, jag tänker inte spela ett spel,
jag tänker inte vara den som står på knä jag tänker stanna precis här
det är inte jag som ska be om förlåtelse igen, jag vill höra det från dig, jag vill höra det min vän
jag vill känna kramen efter vårat krig, jag vill sluta fred och du ska stå bredvid
vi ska stanna, vi ska tänka tillbaka, våra planer fyfan vad jag skakar,
jag får en rädsla, en stråla genom hela kroppen, det är nu jag stannar till och plockar upp hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0