starka känslor och tusen tankar, det är just för dig som mitt hjärta bankar ♥

ph: Molly Heltorp

Hej. I helgen har jag verkligen uppdaterat dåligt, förlåt för det men jag har inte haft tid eftersom att jag var på 24timmars fredag-lördag och idag har jag och älskling bara legat i sängen och myst framför lite film och sådant. Åt grillat gjorde vi också. Vid halv 6 åkte han hem och vid 19.30 var jag och mamma + hans familj på plats och kollade när han hade fotbollsmatch. Blev impad av han och en till i hans lag. Pojken min springer hur fort som helst, chockad faktiskt.  Nu är jag iallafall hemma igen och ska snart gå och tvätta bort smink, packa ner träningskläder eftersom att jag har dans och gym imorgon, lägga fram kläder så jag slipper stressa med det imorgon. Sen är det sängen för min del:) Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar, lycka till! :-)

2012-03-26 @ 08:16:27
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0