timmen efter det som sägs


ph; arkivet - det var länge sedan jag var såhär trött

1,5 timmes dans och 1 timmes gym. Känner mig riktigt tränad nu men imorgon kväll är det dags igen om jag mår bättre. Ska vara stenhård med träningen nu, ska inte tappa det. Kvällen avslutades iallafall med kvällsmat och big brother hemma hos Rebecka. Hon bjöd på gröt, macka och super gott te, riktigt mysig och go kvällsmat. Nu ligger jag i sängen med tusen tankar i skallen. Ska nog sova nu så morgon dagen kommer fortare. Gonatt,
over and out

Kommentarer
Postat av: Kitiwara

Sv: Okej, mysigt! Ja, det gjorde jag också! Vad ska du göra idag? :D

Kram

2012-03-13 @ 11:13:49
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0