vi gör det igen


ph: jag - cambild

Gomorgon. Uh, hade helst varit hemma en dag till, känns som om jag har feber igen. Men det är bara att kämpa sig
igenom dagen så jag kan dra mig hem sen och göra mina sysslor och sen lägga mig i sängen igen. Idag blir det till att sova tidigt för tidigt imorgon åker jag, älskling, Ahlin och Chrille till vårat älskade Stockholm. Han har världens bästa pappa som sagt ja till att köra oss hela vägen dit och hem, då slipper vi betala tåg och skit. Hur snällt är det inte eller? Jag kommer faktiskt göra lite inlägg till er i eftermiddag som kommer upp under fredag och lördag någon gång sådär, så att inte bloggen är helt off när jag är borta:). Nu måste jag slänga på mig mjukis och dra mig. Känns lite drygt att gå ut i mjukis byxor, men jag har så ont i magen så ingenting får sitta åt, mjukis och linne bli perfekt då:) Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: ida

Har Avicii ställt in? En polare sa det :(

2012-03-01 @ 15:58:36
URL: http://janiceida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0