1 maj - från min syn




ph: Jag och Rebecca - och nej jag brukar inte vara ute i onepiece men i skogen skulle ingen se mig
collage by me

Oh god.. Jag har inte varit såhär trött på länge nu. Kvällen har jag spenderat med min vän Rebecca. Det blev till att baka en jordgubbspaj, äta grillar, solning och till avslut en lång promenad i skogen. Mysigt men trött blev man. Nu har jag precis kollat Big Brother, och gjort mig redo för sängen. Tror faktiskt att det är dags att sova lite nu så att jag orkar upp till skolan imorgon. Så med detta säger jag gonatt.
over and o

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för dagen dockis! <3

2012-05-02 @ 08:11:27
URL: http://rebeccaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0