Andra laserbehandligen

ph: Max Heltorp

Se och lär. Nu har jag gjort min andra laserbehandligen och det ser ut såhär. Dock kan detta ske men förstår ni hur ont det gör? Får inte röra det alls för då kan jag lova att riktigt smärta kommer. Så mina kära läsare, kan ni lova mig en sak?
Tatuera ALDRIG in någonting ni vet att ni kommer ångra med tiden, det är verkligen inte värt det, jag lovar. Hur rätt det än känns för stunden (och ni vet att ni KAN ångra det) så är det inte värt när ni väl måste/vill ta bort den, detta jag gör nu är verkligen ingen dans på rosor.
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kommer ihåg när du visade mig denna och jag sa "Alexandra, du kommer ångra dig" och då sa du "nej för om det skulle ta slut, vilket det nog inte kommer göra, så kan jag bara skriva en 9a och ett F framför så blir det "9femma".. :(((( dumma dig! Men skönt att få det gjort!

2012-06-01 @ 10:44:09
URL: http://rebeccaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0