Bara några tankar, förlåt för att det kom upp här

Jag förstår inte, vad är det roliga med att såra en person, det roliga med att inte bry sig allt. Det roliga med att låtsas att man inte förstår  eller vet någonting, som om ingenting har hänt. Vad är det för roligt med att se någon annan gråta, är det någon slags hobby, något intresse, någonting som man behöver i vardagen? Jag förstår liksom inte, jag kan inte sätta mitt finger på vad personen till fråga är ute efter. Förstöra någon totalt, lyckas få någon gå under jorden, eller vad? Ah, vissa personer vet jag inte hur dom tänker, vissa personer är verkligen inte värd det man gör. Jag får nog tänka vidare på detta så jag kanske snart kommer till punkt, skulle vara kul att veta hur personen i fråga egentligen tänker. Skulle inte ni velat det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0