Borta bra men hos honom bäst

ph: Andreas Ahlin - nu stannar jag hos dig älskling, tänker inte åka bort utan dig igen. Nu stannar jag föralltid.


Hej. Passande att min dator har gått sönder såhär precis när jag kommit tillbaka till Sverige, det betyder ju också att jag inte kan börja blogga riktigt än:( Förlåt, men ska försöka fixa den så fort som möjligt. Såg att det var många som gillade älsklings videobloggande så jag tror att han ska få äran till att ta del av min blogg, vad gör man inte för er läsare liksom, det ni gillar ska ni ju faktiskt få. Inte sant?:) Så jag ska meddela detta till honom, och få han att bli en del av bloggen, man vet ju ALDRIG vad han har att bjuda på. Haha. Påtal om honom så kommer han hit om en stund då vi ska gå bort till pappa en sväng. Överraskade honom förut också, haha. Han trodde att jag låg och sov efter min resa till Sverige men jag åkte till skolan vid lunch tid då vi slutade och överraskade honom, glad må jag lova att han blev, och jag fick jätte fina välkomnande av min älskade klass, så underbart att se dom igen. Nej nu måste jag röra på mig, men som sagt. Nu vet ni varför jag är frånvarande tills vidare, men jag ska försöka bjuda på annat så gott som. Hejdå:)
over and out

Kommentarer
Postat av: jeffe

Ungefär hur många läsare har du varje dag? :D

2012-05-28 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0