Det är påriktigt



ph: Max Heltorp

Gomorgon alla morgon pigga, sovit gott?
Jag somnade sent och vaknade tidigare än jag trodde, var uppe redan 05.30 imorse, men vad jag gjort fram tills nu är verkligen ingenting mera än att fixat och latat mig. Första skoldagen på två veckor idag och skoldagen kommer avslutas med ett prov, ett prov jag verkligen inte kommer klara. Fy för det, gillar det verkligen inte, gillar inte prov alls:( Aja, ska även till gymmet idag efter skolan, eller senare ikväll, det var så otroligt längesedan jag var där så nu är det dags att sätta igång igen:) Nej, nu ska jag trycka i mig lite frukost innan det är dags att hoppa på cykeln och trampa iväg till skolan. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0