En morgon med blicken i dina ögon, detta kallas kärlek


ph: jag-cambild - inget riktigt förhållande förens bruden snott pojken tröja - JAG GJORDE DET!


Gomorgon på er mina charmtroll:) Ligger i älskling säng medans han står i duschen. Vaknade för snart 3 timmar sedan men vi har bara legat i sängen och dragit oss, super skönt. Idag ska älskling ha match i Skövde så sa tyvärr inte kolla :( Funderar på om det blir ett gympass senare idag. Annars händer det faktiskt inte mycket alls idag. Imorgon är det dags för skola igen och även så får jag reda på om jag fått jobb då eller inte, jag hoppas verkligen det. Jag menar, inte fan i brist på ord kan jag gå hemma i 9 veckor. Aja, nu kom älskling så nu ska jag snart ner och göra gröt till oss. Tänk, jag får till och med stå i köket när jag är hos honom..vilken man... hahah ;)
over and out

Kommentarer
Postat av: lillasyster <3

Världens finaste <3

2012-05-01 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0