inte långt borta


ph: tumblr

Hej. Nu sitter jag hemma med en hund som sparkar på mig, han måste ha väldigt tråkigt,haha. Är hur trött som helst må jag lova så det blir nog till att hoppa ner i sängen tidigt idag. Har varit borta hos pappa en stund, åt där och tjötade lite. Nu är allt nere i resväskan också, men jag vet även att jag kommer packa upp den imorgon igen för att sen packa ner allting, vanesak och säkerhet tror jag. Haha. Imorgon ska jag iväg, eller ja, imorgon ska mamma iväg och växla mina pengar och handla småsaker sen är jag klar för avfart. Lite nervös är jag också, resfebern kommer fram nu. Nej nu ska jag göra någon nytta här, hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0