jag älskar när du ler


ph: jag - saknar dig mitt charmtroll:(

Hej på er. Ännu en dag hemma i det tråkiga. Natten blev långt och hatad, det gick inte alls att sova för tankarna yrade runt. Idag ska jag iallafall börja småpacka lite för om det blir som jag och älskling vill så stannar han hemma imorgon (han skulle åkt med familjen till norde för att det är norges nationaldag på torsdag). Vi tänkte att jag skulle sova hos honom så vi kunde säga hejdå på morgonen. Någonting annat tänkte inte jag göra idag faktiskt. Nej nu ska jag ringa till mormor så att vi får väskorna och kan börja packa. Känner mig faktiskt lite nervös om jag ska vara ärlig.
Resfeber?
Tänk om jag glömmer någonting? Eller kanske missar planet, tappar bort väskan, shit. Resfeber är inget roligt. Nej nu ska jag vila lite framför en film. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0