jag ska aldrig dölja en sanning


ph: jag - på Casper

Hej på er. Herre vilken natt, dans, skratt, ute äventyr och tjöt, alltså jag bara älskar er flickan och pojkarna! Jag hamnade iallafall hemma hos Matilda i natt med henne, älskling och Ahlin. När klockan var 09.00 kom mamma och hämta mig och älskling, så åkte vi hem till mig, jag hade knappt röst och båda var trötta eftersom att natten inte gav någon sömn alls. Efter en stund så viskade pojken i mitt öra, sådär så att jag bara ville vända mig om och hålla fast honom, men inte för där åkte han hem:( Nu ligger jag i sängen helt ensam hemma och får inte gå ut eftersom att jag lyckades sjuka ner mig mer, eller iallafall halsen. Tur att den inte gör ont nu bara. Aja, ska faktiskt fortsätta med mitt kikande av Prison Break och drömma mig bort. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0