Jag vet att hon är här

Gomorgon på er. Sitter just nu i sängen och väntar på att klockan ska bli halv så att jag kan ta bussen till skolan. Vaknade med 38 graders feber så efter 3:e försöker kom jag upp ur sängen, knapra i mig en ipren och nu står jag på benen. Trodde igår att jag skulle få någon skit med halsen också men jag klarade mig. Kan typ inte få halsfluss tydligen för att jag har så små mandlar. Tur är väl det. Nu ska jag bara kämpa mig igenom en skoldag, sen åker jag med älskling hem, ska med honom på trummor vid 16.00 och sen är jag så snäll att jag ska titta på en match med honom ikväll. Vi hörs, ha en bra tag i solen:) Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0