Lite stress men ler ändå


ph: jag

Gomorgon. Som vanligt är jag drottningen av försovning. Vaknade för några minuter och har tryckt i mig gröt och apelsinjuice, en riktigt bra frukost. Ska strax springa och borsta tänderna och sen dra mig, Känner att jag hade velat ta det lugnt framför tv och sådant nu på morgonen med en morgonkaffe, men icke. Idag klockan ett är det orientering i skolan som gäller. Jag kan inte läsa dessa kartor så turen är att min fantastiska pojkvän ska gå runt  där med mig, så snäll är han. Tur det så slipper han bli av med mig, för jag lär ju inte komma tillbaka dit jag ska om jag går runt där själv, hahahaha. Efter skolan är det gymmet som gäller för mig, men nu måste jag rusa jag skriver så fort jag får chansen. Ha en toppen dag. Hejdå:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Brander

Sv; "you cant have a better tomorrow if you're allways thinking about yesterday" taack :) på bilden ser det ut som att den sitter på mitten av ryggen men den är mer på sidan :)

2012-05-07 @ 10:24:20
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0