Mitt i natten

Har inte uppdaterat den här för att jag har varit och kollat på fotboll och spelat CoD ända tills nu när jag behövde cykla hem. Sjuk match var det, men Chelsea tog hem det och segrade i München! Nu ska jag kicka igång Skyrim på mitt Ps3 och börja gibba tills mina ögon blöder. Sömnlös natt!

Om jag drabbas av övertrötthet lär jag spela in en video som hamnar här! Vet dock inte om ni uppskattade min förra så lämna en kommentar om ni gilla den eller inte, skriv om den var bra eller skit, tar inte åt mig!

Här har ni en bild på mig och min nya frisyr. Tycks?

/ Max Heltorp


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mer filmer!

2012-05-20 @ 09:35:30
URL: http://rebeccaroth.blogg.se/
Postat av: Handberg

Då säger jag att du ska fortsätta med video , och min röst överväger alla så det blir FORTSÄTT !!! :D

2012-05-20 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0