På öppet hav seglar vi, du och jag

Ph: Max Heltorp

Gomorgon på er. Idag vaknade jag redan 08.15, har blivit van med att gå upp tidigt eftersom att jag gjorde det i grekland varje dag, haha. Idag är det morsdag och hur ska jag fira den? Jo, jag och mor ska åka iväg en sväng snart och sen ska vi grilla. Inte så speciellt men vi är inte dom typerna som firar den dagen. Firar ni morsdag, om ni gör det så hur?

Ska kanske ut till Överby om en stund också för att köpa en klänning och ett par skor:) Annars blir det nog inte så mycket gjort idag utöver. Nu ska jag gå och göra mig iordning. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Max

Finast i hela världen <3

2012-05-27 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0