som du säger


Hej. Sitter just nu i skolan och skriver ett arbete. Hade gjort klart det för ett tag sedan men inte skickat in. Nu har jag tappat bort det och minns inte vad jag skrivit, så det var bara att börja om:( Det ska vara klart ikväll så jag funderar på om jag ska springa hem till älskade vännen Rebecca sen och se om hon kan hjälpa mig lite så det blir klart fort:) Hon är duktig på det så. Ska hinna med ett gympass idag också tänkte jag. Idag är det exakt två veckor kvar tills jag får mitt sommarlov också, det ska bli hur skönt som helst faktiskt. Tycker inte ni det?
Fast vad ska man göra under 9 veckors ledighet? Vad ska ni hitta på för kul?:)
over and out


Kommentarer
Postat av: ronja

väntar fortfarande på bilderna på grekland ;)

2012-05-30 @ 15:54:19
URL: http://www.perssonronja.devote.se
Postat av: Rebecca

Vart tog du vägen då :( jag väntade ju haha..

2012-05-31 @ 09:43:36
URL: http://rebeccaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0