Söndag

Idag vaknade jag av att mobilen ringde och jag undra vem i helvete som ringer och väcker och ser sen att det är min kära flickvän som ringer från Grekland, jävligt glad blev jag!!
Idag har jag gjort två filmer, en som jag la ner tid på och en som jag gjorde jätte snabbt. Och ni får bara se den jag gjorde snabbt för den andra raderades så jag begraver den planen...
Imorgon är det skola, måndag.. Börjar med matte, dör faktiskt hellre. Men avslutar dagen med musik och det är så jävla gött.
Saknar Alexandra så jävla mycket! På fredag är hon hemma och jag längtar så sjukt mycket efter den lilla tjejen! 8 dagar kommer hon vara borta och det är det längsta vi varit ifrån varandra sen 22 augusti :o Blev inte tillsammans förrän 11 November men man träffas rätt ofta om man går i samma klass ;) Man tror ju att man kommer tröttna så jävla fort på varandra men vi har inte tröttnat på varandra någonting. Önskar fan att det fanns MER tid jag kunde vara med henne. LOVE IS IN THE AIR!
I dagens video spelar jag gitarr och tar upp samhällets största problem.
/ Max Heltorp

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahahahah, du är så jävla skadad

sygga ögonbryn

2012-05-21 @ 08:09:50
Postat av: Lina

Haha! Håller med om brynen... Tror de inte själva ser hur fuckat det ser ut. Du verkar vara en gullig grabb!

2012-05-22 @ 08:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0