Tillbaka i Sverige - ALEX HAR LANDAT


ph: jag - i grekland
HEEEEJ! Nu är jag hemma igen och jag har haft det helt underbart denna veckan 35 + varje dag typ, en dag var det blåsigare. Har solat och badat massor, ätit ute och handlat, gått långa promenader och skrattat en hel del. Igår klockan 23.20 började flygresan hem och vi landade i Göteborg 01.30 och kom hem 04.30, det tar ju sin tid på flygplatsen;) Jag är iallafall nöjd som bara den. Ni kan ta det lugnt, jag har massor av bilder och småklipp som min älskade pojk ska få klippa ihop någonting nice utav. Påtal om honom. Fyjävlar vad jag saknat honom och även tackar honom för att han har hållit bloggen vid liv, ni verkar gilla honom, inte sant? Kan kanske ska få hälsa på med sina knasvideo någon gång lite då och då, eller vad tycker ni om det?
Bilderna kommer upp i helgen eller början av nästa vecka för lillasyrran har allt på sin kamera och hon kommer hem efter helgen. Ska snabba mig. Nu behöver jag vila lite, packa upp och kolla Big Brother. Så vi hörs senare. Hejdå på er:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0