vacker på ett eget sätt

Gomorgon. Vaknade upp imorse efter att ha drömt att jag var frisk men såfort jag slog upp ögonen så kände jag hur halsen gjorde jätte ont och hur näsan rinner värre än tidigare. Fyfan, kan inte detta bara försvinna nu, jag är så jävla trött på det. Saknar min klass så sjukt jävla mycket nu men kan inte gå dit för då blir alla sjuka och jag måste bli frisk tills jag åker, nu är det verkligen inte många timmar ifrån om man säger det så. Längtar. Älskling ska troligen sova hos mig på onsdag så att han kan säga hejdå till mig, kan han inte så tvingar jag honom för jävlar vad jag kommer sakna pojken:( Aja, nu ska jag iallafall sätta mig och plugga, hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0