Aldrig still

ph: tagen från instagram: alexolausson
 
Hej på er. Herre vilket springande, jag vet inte längre vad sitta still betyder tror jag. Kom hem efter skolan och sekunden efter började jag storröja i garderoben. Efter dryga 40 minuter var jag klar och då kom pappa hit för att ta en tur med mig i bilen ( jag övningskörde ), kom hem för en timme sedan då jag nu så gott som har städat rummet väntar på att golvet ska torka så att jag kan bära in allting sen igen. Hade även tänkt att ta cykeln till gymmet för att köra ett magpass och 30 min på bandet, men nu har vi ju fått hem ett band så jag kör här hemma istället:) Efter det blir det en dusch och en riktigt bra kvällsmat har jag bestämt mig för nu. Nej nu måste jag sätta igång så jag blir klar med allting. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0