'att älskas utav dig, är det vackraste för mig'

ph: jag på pojken och hans ena hund
 
 

Hej, lillskiten (pojken) ligger fortfarande och sover, gick in och pussade honom på kinden lite men han vaknade inte så jag låter honom vara en stund till. Tänkte hoppa in i duschen en snabbis och sen förbereda frukosten innan jag väcker honom påriktigt, någon gång måste han ju få sova ut, haha. Idag under tidigare dag så har vi inga planer alls, blir en lugn dag då olika planer avbokades, men det är skönt att bara på koppla av en dag. Nej nu ska jag kika runt bland lite bloggar och sen ta tag i mitt liv. Hejdå

Kommentarer
Postat av: miixx

Åh kärlek är ju underbart :) Ha en jättefin lördag <3

2012-11-24 @ 15:20:45
URL: http://miixx.se
Postat av: Carro

Hur går det med tatueringen du skulle ta bort? Hur ser det ut nu?
Saknar dig!<3

Svar: Det får bra med den, har påriktigt glömt bort den. Jag kan ta kort på den inom kort bara jag inte glömmer det. :)
alexandra

2012-11-24 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0