Jävla tjejer

Mums. Kände att jag blev otroligt sugen på chokladbollar. Vill inte väcka någon stor uppmärksamhet men de flesta tjejerna skulle nog tänka " Nej jag kommer bli tjock om jag äter dom ". GE ER! Vem fan dör av några smaskiga chokladbollar? Ja, nu för tiden kan man ju inte äta någonting för man blir tjock och förstör sin träning, tydligen så ska man leva på havregryn och vatten, JÄVLA TJEJER! (pekar inte ut alla). Ja visst, sitter du och trycker i dig en tallrik sådant varje dag så visar det sig ju tillslut, men någon gång ibland, kom igen. Det finns ju faktiskt dom som ALDRIG äter onyttigt på grund av att dom vill hålla sig smala, "vackra" och sådant. Är det inte istället en plåga, jag hade ju dött. Stå där framför godiset och dreggla, typ - Se men inte röra. 
Nej det finns inte i mina tankar, jag skulle kunna testa en vecka eller två, men på helt tid. GALET! Tjejer, skärp er nu. När ni är smala som pinnar så att inte ens musklerna får plats om man ska se det så, gör er bara fula. Det är inte fint någonstans. Er partner vill ju faktiskt kunna ta i er! (alltså ha någonting att ta i)
En boll om dagen skadar inte magen! Nej jag vet faktiskt inte, jag är bara i chock över att det finns människor som säger TILL MIG att det inte är någon ide att jag tränar när jag någon gång trycker i mina en såhär going.
Nej fan jag blir nog tjock, fettsugning nästa! NEJ! Jag är inte tjock, jag kommer inte bli tjock. Inte ens nu när jag ska äta detta mumsbollar! HEJDÅ! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHA bästa du, spara några åt mig

2012-11-05 @ 21:31:39
URL: http://kristianssonm.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad är det för tjejer ?!!! dricker dem inget om helgerna då? för det är nästintill värre än någon godsak någon gång ibland! Träning ger visst effekt, man ska däremot inte trycka i sig godsaker varje dag, ut någon gång ibland kan man ta en liten, och ta man den direkt efter maten så fixar kroppen det tillsammans med maten! Lyssna inte på dem! du är fin som du är! ibland får man gotta sig!! smala tjejer som tror att det är snyggt, kan ju skylla sig själv att dem inte får njuta av det goda.. Killar vill oftast inte ha spinka smala o äckliga tjejer, Kurvor, det är det man ska ha! :)

iaf mina tankar..
Kramar till dig!<3

2012-11-05 @ 22:16:03
URL: http://amandaspang.blogg.se
Postat av: Amanda

HAHAHHAHAHAH ja verkligen, idiotiskt osmarta tjejer det där som tror att alkoholen går att träna bort så... kroppen tar längre tid på sig att bryta ner alkoholen! ;) hahahhaha åh det här gjorde min kväll!!!

kramar till dig <3

2012-11-05 @ 22:33:19
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0