Kvällens tusen ljus

ph: bild från instagram: alexolausson
 
Godkväll på er. Har varit iväg med Alexandra. Först solade hon sen trampade vi vidare till Strandgatan där vi ödsla en timme med prat, skratt och lite sånt. Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska svara på när han är hemma eftersom att vi tänkte ta en sväng till kyrkogården för att tända ett ljus för min vän/ex som valde att säga hejdå för snart 5 år sedan. Får se om vi hinner med det idag, hoppas på det. Det är så vackert med alla tusen ljus. Annars gör jag ingenting just nu mera än att väntar som sagt, ska gå och ta någonting att dricka och någonting som gör mig lite pigg. Hejdå
 
Idag är det allhelgona,  idag ska ni tänka extra mycket på den/dom ni förlorat om ni gjort det. Tänk på alla vackra och roliga minnen, tänd ett ljus. Idag är det extra fint att fälla en tår för den/dom saknade, slänga ut ett extra skratt för tiden som fanns. Kom ihåg att dom lever kvar inom än, i hjärtat. Idag är den dag då vi tänder en ljus för er som inte längre finns, vi tänker på er, älskar och saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0