Likt kaos när snön faller

ph: jag
 
 
Att vakna upp och se snön på utsidan är likt en dröm. Shit vad glad jag är nu, hoppas det får ligga kvar ett tag! Denna morgonen har iallafall varit ett annat ord av kaos. Hunden har kommit på hur man låser/öppnar dörrar och grindar så han rymde. I panik ringde jag runt överallt, mamma åkte från jobbet och hem, mormor sprang ut och letade, jag med, lyckades bränna plattorna på spisen, det rykte lite här och var, välte det ena och det andra. Tillslut, utan någon aning så kom lillen hem från sin egna promenad i all lugn och satte sig utanför dörren hemma. Den jäveln alltså! Nu är han ju tillbaka iallafall, jag har tryckt i mig lite gröt och varmkakao mumms. Ikväll blir det även lite påbörjan till julpynt hemma. Ska byta gardiner och sådant. MYS! Nej nu ska jag se film, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0