Min pärla är hemma igen

ph: jag - Denna parfym kostar 50:- och jag hittade den på H&M
Så till er som lägger flera hundra på en parfym, här har i en till billigare pris, håller hela dagen och 
doftar hur underbart som helst!
 

/Hej. Sitter i soffan med pirrande mage. Jag och älskling firar ju ett år idag och pojken har hemlisar.  Jag har försökt klura ut vad det är men jag kommer inte fram till någonting så är super nervös. Var förövrigt hos pappa och firade honom lite, det är ju faktiskt Fars Dag idag, så fikade lite plus att jag gav honom en present:) Väl hemma hos mamma igen så har jag inte gjort någonting mera än att titta på Paradise Hotel och gjort mig iordning. Skrubbar hela kroppen, och tagit hand om mig själv lite. Super skönt. Nej nu ska jag titta klart på mitt avsnitt. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0