Mot skolan

ph: jag på Emma från igår
 

Sådär då, nu har jag gjort allt jag ska. Gjort mig iordning, ätit och druckit kaffe, väckt älskling och tagit det lugnt en stund. Nu är det snart dags att stänga ner datorn, klä på sig skor, jacka, vantar och halsduk, sen är det bara att kliva ut i kylan för att ta sig igenom ca 3 timmar i skolan innan friheten sätter fart igen. Längtar även tills imorgon då jag både ska dansa och städa rummet - BEHÖVS! Haha. Nej nu måste jag börja stänga ner här. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag kan lägg upp en bild senare idag när jag är på dansskolan hur jag över upp benet :) men mycket är styrkan i ståbenet och att man verkligen gör det i sin utårvridning :) o med styrka är det inte bara gymstyrka utan att du kan stå på benet länge , finna dem småmusklerna

men vill du att jag lägger upp bild ?:)

2012-11-06 @ 11:12:31
URL: http://amandaspang.blogg.se
Postat av: amanda

sv: jag kan lägg upp en bild senare idag när jag är på dansskolan hur jag över upp benet :) men mycket är styrkan i ståbenet och att man verkligen gör det i sin utårvridning :) o med styrka är det inte bara gymstyrka utan att du kan stå på benet länge , finna dem småmusklerna

men vill du att jag lägger upp bild ?:)

2012-11-06 @ 21:17:55
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0