New in - paket

ph: jag - Fick pälsvantar av mor idag, riktigt underbara. Sedan fick jag även hem ett paket från Nelly.com. Vad som gömmer sig i det paketet får ni bild på imorgon förmiddag, så håll utkik om ni är nyfikna. Riktigt snygg grej
 
/Kom nyss hem igen efter att dansat som en tok, ätit umgåtts med familjen. Dansen gick som alltid kanon, vi har kommit super långt nu, riktigt skön känsla! Kom även på att jag inte har visat mina nya skor jag fick igår så dom kommer också upp imorgon, antingen under förmiddagen eller strax efter lunch, vi får se vad tiden säger:) Nu ska jag faktiskt knäppa på en film, göra mig lite te och bara ta det lugnt innan det är dags för att sova. Om jag inte skriver mera idag så..Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0