Tråkiga jag

ph: jag
collage by me
 
 
Förlåt förlåt förlåt. Ingen uppdatering, ingen tid, rättare sagt ingen ork. Efter skolan åkte jag och älskling hit, han somnad lite och jag gjorde middag till oss, efter det såg vi på film och myste. Framåt 16.00 tiden så tog vi bussen hem till honom och som mat vid normal tid så slängde vi i oss subway! Sen bar det av hem till honom igen där vi lagade mat till dom andra. Sen har vi bara tagit det super lugnt, pratat, myst och vara varit vi. När klockan blev 19.30 så tyckte väl älskling att jag skulle gå och biffa mig lite haha, så som planerat sprang jag iväg till gymmet där jag stötte på mina kära vänner Felicia och Amanda. Var lite privat tränare åt dom, haha. Så nu är Felicia riktigt taggad på träning och ska börja träna tillsammans med mig. Ska även utmana mig själv, kommer inte berätta vad det är förens resultatet ska visas och det är om en månad. Nu ropar sängen. LOVAR BÄTTRE BLOGGNING IMORGON. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0