Uppdatering från skolan

ph: arkivet
 
ja vad ska jag skriva. Gårdagen var pirrig men sluttade underbart. 19.00 kom älskling och hämtade mig, körde in till stan där han hade bokat bord på en restaurang, efter det bjöd han mig på bio. Hur underbar är han inte. Världens bästa pojkvän med andra ord. Så våran ettårsdag, blev kanon. Han sov även hos mig vilket var underbart. Idag så väckte jag honom då frukosten stod framm sen var det dags för skola och det är här jag är nu:) Ljudlägger just nu en film och vi i en grupp har gjort, svårt men riktigt kul. Efter skolan ska jag hem, äta lite Ben&Jerry's, ta det lugnt och ikväll är det dags för gymmet. Hela överkroppen idag. Nu är det sista veckan då jag inte kan träna ben/rumpa, nästa vecka är jag igång igen. Är jag inte lite söt som ska trycka i mig glass innan?;) Haha, varför inte liksom? Nej nu måste jag fortsätta så att jag blir klar. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0