Vad fan händer?!

Vart fan är världen påväg. Pojken min smsade mig förut och skrev att han visste vilka som skadades och det var dessvärre inte endast en. Utan det var en till som blev skadad, skuren i ansiktet. Vad händer? Vår lilla stan, lilla Trollhättan som förr var lugnare än lugnaste natt, har helt plötsligt spårat ur totalt. Mord, försök till mord, dödhot, rån, misshandel, och allt sådant. Jag förstår inte hur vissa människor tänker, det är verkligen hemsk. Bura in dom på livtid. Sådana personer är inte värda någonting alls. Usch alltså, jag blir så fruktansvärt arg och ledsen när detta händer. Det börjar bli så vanligt här och det skrämmer mig faktiskt. Man kan inte ens ha en födelsedagsfest längre utan att någon ska sättas som offer, även dödsoffer här. Fyfan säger jag bara, nej jag kan inte skriva mer, blir tokig. Till er idioter. SKÄRP ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0