Behöver en förklaring

Godmorgon. Sitter i sängen med håret åt alla håll men en kopp kaffe i handen. Vaknade 04.15 av mig själv och kunde inte somna om, fattar inte varför. Gick upp ur sängen för 30 minuter sedan, orkade inte ligga kvar. om en stund ska jag gå och göra mig klar för skolan så att jag slipper stressa med det de sista minutrarna som vanligt;) Framför mig har jag skola till 14.40 då mamma hämtar mig och vi gör ännu ett besök hos läkaren. Efter jag är klar där så ska jag hem för att få i mig min middag och sen är det körning som gäller. Börjar kännas så fantastiskt att köra för det går så bra, känner hur jag bara blir bättre och bättre hela tiden, sånt är alltid roligt. Nej nu ska jag gå och göra mig iordning. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0